Comunicat oficial de la FCPE

Logo FCPECornellà de Llobregat, a 25 d’abril de 2016

La Federació Catalana de Penyes del RCD Espanyol de Barcelona vol mostrar la seva màxima indignació i preocupació davant els resultats esportius d’aquesta temporada del nostre primer equip, que ens pot portar a una situació indesitjable.

Som sabedors de les circumstàncies excepcionals en l’àmbit institucional que s’han produït al nostre Club al llarg d’aquests darrers mesos, però això no és eximent ni excusa per passar per alt que l’actuació del nostre equip ens ha portat a l’afició blanc-i-blava a un recorregut ple de neguit, enuig i patiment.

Entenem que, tot i els molts motius que puguem tenir per decisions no compartides, ara no és hora d’enfrontaments vehements ni amb el Consell pels errors comesos, ni amb el cos tècnic i els jugadors per la seva responsabilitat i, pel contrari, estem convençuts que el camí a seguir a hores d’ara és el de donar suport a l’equip, ja que és l’únic que ens pot treure del lloc on som i garantir la permanència a primera divisió.

Tots volem un futur brillant per a la nostra institució i hi som ben a prop. Però per arribar-hi, els nostres jugadors i cos tècnic han de donar-ho absolutament tot els tres partits que manquen perquè finalitzi aquesta Lliga.

Per això volem fer una crida, una vegada més, a tots els nostres socis i aficionats per a omplir l’estadi diumenge vinent a les 16.00h i deixar-nos la veu animant al nostre equip per a aconseguir així la desitjada i necessària victòria davant el Sevilla FC.

L’afició no us falla mai, no ens falleu vosaltres.
El futur no és la temporada vinent.
El futur és avui. El futur és ARA!!
VISCA L’ESPANYOL!!

LA JUNTA