25 anys d'història de la FCPE, el llibre

llibre 25 anys FCPEEl passat dijous, 11 de maig, va tenir lloc, a l’auditori del RCDE Stadium, l’acte de presentació del llibre commemoratiu del 25è aniversari de la Federació Catalana de Penyes de RCD Espanyol de Barcelona. Al senzill però emotiu acte, va assistir-hi el Conseller Delegat del club, Ramon Robert; el Director de Coordinació de Gestió i Negoci, Mao Ye; l’ex-president del RCD Espanyol, Juli Pardo i els ex-presidents de la FCPE, Agustí Vilà, Vicenç Nos, Ramon Rius i Alberto Ariza, i Alfred Puig, a qui la Presidenta actual, Araceli Pérez, va lliurar un exemplar del llibre.

El llibre “25 anys d’història”, com el seu títol indica, explica la trajectòria de la Federació Catalana de Penyes del RCD Espanyol a través dels seus protagonistes, ja que està format per converses amb les sis persones que han presidit la FCPE des de la seva fundació fins al 25è aniversari. Aquestes converses estan precedides per un pròleg coral on els sis presidents del RCD Espanyol des de l’any 1991 fins a l’actualitat expliquen la seva visió i la seva relació amb les penyes del club. Finalment, el llibre el tanca, a l’epíleg, el coordinador de les penyes amb el club, el Jaume Martínez.

Aquest llibre, fet i escrit des del sentiment, no serà un llibre que es podrà trobar a la venda, sinó que serà un llibre exclusiu per les penyes oficials del RCD Espanyol.