Penya Espanyolista Pericos de Montmeló

Escut de la Penya Espanyolista Pericos de Montmelo

Fundació: 15 d’octubre de 2007

Seu social: Local propi al C/ Mogent, 44 Local 1 de Montmeló (CP: 08160 – Barcelona)

Autocar a l’estadi: Sí, des de la plaça d’Ernest Lluch de Montmeló

President: Jaime Pérez Sans

Pàgina web: www.pericosmontmelo.com

Xarxes socials: FacebookTwitterInstagramYoutube

Breu ressenya de la penya: El poble de Montmeló va deixar de tenir representació periquita amb la desaparició de la Penya Espanyolista de Montmeló, i per aquest motiu l’any 2007 un grup de seguidors va fundar la Penya Espanyolista Pericos de Montmeló. Som una setantena de Pericos de Montmeló els qui fem activisme periquito al poble del Circuit de Catalunya. La nostra penya és coneguda per organitzar activitats com el Concurs de Dibuix de la Festa Major, el Concurs de Tocs, el Trofeu Tres Creus, la Sortida Anual i la Festa de Cloenda de Temporada, a més d’un reguitzell de col·laboracions amb d’altres entitats del poble i penyes espanyolistes d’arreu. Som una entitat molt activa en les xarxes socials i al món digital, amb una seu social pròpia i servei d’autocar al Power8 Stadium. A més, som privilegiats en tenir un llibre propi: ‘Una vida de espanyolismo en Montmeló’, escrit pel nostre secretari Daniel Pérez Massó.