Penya Blanc-Blava de Terrassa

Escut de la Penya Blanc-i-Blava de TerrassaFundació: 1992

Seu social: Local propi al C/ Azcarate, 35 de Terrassa (CP: 08224 – Barcelona)

Autocar a l’estadi:

President: Miguel Herzog

Pàgina web:

Xarxes socials: FacebookTwitterInstagram

Breu ressenya de la penya: La Penya Blanc i Blava de Terrassa es va fundar l’any 1992 per un grup de persones de la ciutat egarenca que sempre han estimat l’Espanyol, entre els que podem anomenar a Leandre Puig i Mercader (primer president), Pere Galera i Sánchez , Vicenç Nos i Melich, entre d’altres. Com totes les activitats noves els principis van ser molt difícils i es començà l’activitat en un petit local bar del carrer d’Arquimedes, 45. L’empenta d’aquests espanyolistes va provocar una primera ampliació poc temps després. L’any 1998 i coincidint amb el V Aniversari de la Penya es va fer l’ampliació definitiva amb l’inauguració de la Sala SARRIA el dia 19 d’abril. Aquesta sala te una capacitat d’unes 100 persones totes assegudes. Juntament amb aquesta sala, la penya disposa de sala de juntes, secretaria, sala de jocs i bar. En aquests moment la penya te mes de 200 socis que gaudeixen de les activitats que per a ells s’organitzen. La Penya Blanc i Blava de Terrassa es una entitat inscrita al registre d’entitats de la Generalitat de Catalunya, al Registre Municipal d’entitats i Associacions Ciutadanes de l’Ajuntament de Terrassa, a la Federació Catalana de Penyes del RCD Espanyol, socia del RCD Espanyol, i disposa de signes d’identitat pròpia com són: local social (Sala Sarrià), escut i himne (publicat al CD “Recull d’himnes i cançons espanyolistes”).