Penya Blanc-Blava del Baix Empordà

Escut de la Penya Blanc-Blava del Baix EmpordàFundació: estiu de 1973

Seu social: No disposa de local social

Autocar a l’estadi:

President: Eduard Hernández i Torró

Pàgina web:

Xarxes socials:

Breu ressenya de la penya: Som una Penya d’àmbit comarcal amb un llarg recorregut des de la nostra fundació a Palamós  l’any 1973 per una colla de pericos  entusiastes. Com en la vida de les persones, hem passat moments brillants i altres de no tant, però sempre treballant per apropar aquesta  “força d’un sentiment” que ens uneix al major nombre de persones. Malauradament, ara toca viure temps complicats en molts aspectes i la Penya ho pateix en totes les seves àrees d’actuació. Des de la crisi que sembla haver vingut per quedar-se fins a la manca de relleu generacional, tot són problemes. Nosaltres, mentre es pugui, seguirem lluitant per mantenir vius els valors que ens han transmès els avantpassats amb el mateix entusiasme de sempre. Ara per ara, la prioritat és donar suport a l’equip organitzant  l’autocar per acompanyar-lo en els partits de casa.  I seguir lluitant amb els ànims ben amunt.