Agraïment a la PBB Gelida

Cornellà de Llobregat, 12 de juny de 2017

Benvolguts amics,

Aplec Gelida AjuntamentLa Federació Catalana de Penyes del RCD Espanyol de Barcelona vol fer arribar, de nou,  el nostre reconeixement i el nostre agraïment al President de la PBB de Gelida, Sr. Juanjo Tavira, a la Junta de la Penya i a la Comissió Organitzadora del 27è Aplec de Penyes del RCD Espanyol, per la gran jornada de germanor espanyolista viscuda a l’Aplec de Gelida. Moltes felicitats!

Heu fet una gran tasca, durant més d’un any i el resultat ha estat, sense cap mena de dubte, un èxit rotund, un gran Aplec!

Us agrairem que transmeteu el nostre més sincer agraïment a tot l’Ajuntament de Gelida, encapçalat pel seu Alcalde Sr. Lluis Valls. La seva col·laboració i el seu grau d’implicació ha estat exemplar i s’ha convertit en tot un referent. Només podem tenir-ne paraules d’elogi i reconeixement.

Heu treballat i organitzat l’Aplec amb tota la il·lusió del món, per aconseguir fer en aquests tres dies Espanyol a Gelida. Heu compartit la nostra Festa Major en blanc i blau amb els vostres veïns, per arribar al gran dia i rebre’ns amb tota la germanor i cordialitat. L’alegria amb la que els penyistes anem a l’Aplec es va fondre en l’emoció de veure l’ Ajuntament guarnit amb el logotip de l’Aplec, els carrers amb la nostra bandera, les botigues amb els nostres colors i tot els actes de la jornada que van ser tot un èxit. La nostra va ser una gran festa de germanor blanc i blava, sempre la recordarem amb afecte i agraïment cap a tots vosaltres i cap a Gelida.

Podeu i heu d’estar molt orgullosos, tal i com diu el vostre programa de ràdio, heu aconseguit GELIDA en BLANC I BLAU.

Moltes gràcies i Moltes felicitats!

Araceli Pérez

Presidenta