Aplec 2003

Aplec Cassà

Dissabte, 7 de juny

Al camp d’Esports Municipal de Cassà, interessants partits de fútbol entre els equips del Cassà i del RCD Espanyol.

16h- Partit d’alevins UD Cassà – RCD Espanyol.

17:15h- Partit d’infantils UD Cassà – RCD Espanyol, Trofeus cedits per CAIXA PENEDÈS.

19:30h- Partit de futbol femení V Memorial Pepe Mauri, Selecció Gironina – RCD Espanyol. Lliurament del trofeu a càrrec de la família Mauri. Trofeu cedit per la UD CASSÀ.

Diumenge, 8 de juny

10h- Estació de Caldes de Malavella. Arribada del tren Perico.

10:20h- Parc de l’Estació de Cassà de la Selva. Esmorzar popular amb botifarra de pagès.

11h- A l’Ajuntament. Recepció oficial de l’Excm. Alcalde de Cassà, al President i membres directius del RCD Espanyol i presidents de les penyes blanc i blaves.

11:30h- Parc de l’Estació. Sortida de la cercavila amb gegants, capgrossos i grallers de Cassà. Recorregut: Parc de l’Estació, Rambla Onze de Setembre, Estació, Germà Agustí, Plaça Sant Pere, Baixada Rv. J. Bosch, Raval, Catalunya, Passeig Vilaret, Barraquetes i Plaça de la Coma.

11:45h- A la Plaça Sant Pere, benedicció d’estandards de les penyes assistents a la diada.

12h- Passeig Vilaret. Actuació del Grup Trefins que estrenarà l’himne de la Penya Blanc-blava de Cassà i comarca de la Selva.

12:30h- Plaça de la Coma. Pregó a càrrec del Sr. Antoni Mas Bou, músic, president del Sindicat de Músics de Girona i compositor del nou himne del RCD Espanyol, i parlaments a càrrec del Sr. Josep Artigas -President de la Penya Blanc-blava de Cassà i comarca de la Selva-, del Sr. Vicenç Nos -President de la Federació de Penyes-, del Sr.Daniel Sánchez Llibre -President del RCD Espanyol– i del Sr. Antoni Baulida Casadellà Alcalde de Cassà-.

13h- Plaça de la Coma. Sardanes amb la Cobla La Principal de Banyoles.

14:30h- Pavelló Polivalent. Dinar de germanor i fi de festa amb el grup Nova Gamma.