Aplec 2007

XVII APLEC DE PENYES – ROSES-

I la festa continúa.

I ho ha fet amb el tradicional pregó a la Plaça de l’Ajuntament de Roses, a càrrec de l’actor Carles Flavià, que ha expressat que “sóc de l’Espanyol perquè sóc català. Els catalans som un poble obert que escolta totes les opinions. A més, a mi ningú m’ha de dir, per ser català, de quin equip hauria de ser“.

També ha afirmat que “no m’agrada el pensament únic, per això sóc de l’Espanyol. Ara el club està vivint moments molt bonics. Jo em vaig fer de l’Espanyol quan vaig anar a veure amb el meu avi un derbi Barça-Espanyol que va acabar en un dos quatre que em va fer vibrar“.

Respecte a la final de Glasgow, ha explicat que “no em va saber greu el resultat perquè l’autèntica victòria és la gent que es pot sentir orgullosa del seu equip”.

En el pregó han estat presents el President de l’Espanyol, Daniel Sánchez Llibre, i els consellers Joan Collet, Ramon Condal, Jose Luis Morlanes, Toni Alegre, Enrique Beltrán, Josep Ramió i Antonio Martín. També han assistit el President de la Federació Catalana de Penyes, Ramon Rius, i l’Alcalde en funcions, Carles Páramo.

Després del pregó els assistents han pogut gaudir d’un passeig en catamarà en el qual s’han pogut veure cares del primer equip, com Javi Chica, i Héctor Simón, que ha exercit d’amfitrió malgrat la seva lesió.
Els més de vuit-cents penyistes que van anar al Pavelló Municipal de Roses estaven expectants a les paraules que anaven a pronunciar els seus representants. I el primer que van fer és ovacionar a un lesionat Hèctor Simón, que es trobava entre els assistents. Tot el recinte va esclatar en aplaudiments, al mateix temps que l’esperada paella feia la seva aparició al recinte.

Una vegada acabats de dinar, Ramon Rius, President de la Federació Catalana de Penyes de l’Espanyol, anunciava que posaria el seu càrrec a la disposició de la Junta en la propera assemblea ordinària del mes d’octubre. També va puntualitzar que “no marxarem sense deixar, al menys econòmicament satisfets als afectats de Glasgow, ja que moralment sabem que és impossible“.

Daniel Sánchez Llibre, que tornava a sortir a la palestra, expressava que “estic convençut que no deixareu marxar al president de la FCPE. Ja sé que heu patit molt, però estic segur que se solucionarà“. A més, ha expressat que “els dies com avui són mèrit de tots, i sobretot d’aquest club al que portem tant dins nostre“.

El president de la penya de l’Alt Empordà Cap de Creus, Joan Pujol, ha expressat la il·lusió dels penyistes de tenir un nou camp en breu. Tots cap a Cornellà!”.

Finalment, l’Alcalde en funcions, Carles Páramo, ha felicitat a tots els assistents per la seva fidelitat als colors blanc-i-blaus”.

L’any que ve més, i serà a Sant Cugat. Ara, a treballar-hi!