Arriba el 10è aniversari de la PBB Cambrils

El proper dissabte 11 de novembre de 2017, la Penya Blanc-i-Blava de Cambrils celebrarà el seu 10è aniversari. A continuació detallem el programa d’actes:

• A les 10,45 : Trobada dels penyistes davant la torre del Port de Cambrils.
  • A les 11,00:  Visita a la Torre del Port amb l’acompanyament del personal del Museu d’Història de Cambrils, que ens explicarà la seva historia i usos. També tindrem l’ocasió de contemplar l’exposició fotogràfica  #Miradescambrils.el procés d’un iger, del  Sr. Oriol Gené i Rebull membre de la nostre Penya.
  • A les 12,00 : Un cop acabada la visita a la Torre del Port de Cambrils, agafarem el trenet turístic, per anar a visitar el museu de la Cooperativa Agrícola de Cambrils. Aquí també tindrem l’assessorament del  personal del Museu d’Història de  Cambrils,  que ens explicaran l’origen i el desenvolupament  de l’activitat cooperativista de la nostra població. Acabarem la visita amb un tast de l’oli nou.
  • A les 13,30 :  Tornarem a agafar el trenet  que ens farà un recorregut turístic per la població i en portarà fins el restaurant Rovira.
  • A les 14,00 :  Dinar de celebració del desè aniversari de la nostra penya.

Menú del dinar: Llagostins de Sant Carles, Vieira gratinada, Sèpia Allioli, Xipirons fregits, Calamars a la romana, Lluç al forn amb patates o Entrecot a la planxa  amb escalivada, Maduixes amb gelat, Pastís d’aniversari, Café, Vins de Muller, Cava Brut Nature.

Preu: 38 euros per persona.

Cal triar si es vol  Lluç o Entrecot en el moment de fer la reserva.

– Tots els assistents rebran el regal d’una ampolla d’oli d’oliva verge de 250 ml VE Mestral, de la Cooperativa Agrícola de Cambrils.

Podeu fer la reserves a: CARLES LLOBET 687.702.674, PEP PELLICER 666.923.589, o al  correu de la penya : penyablanciblavacambrils@gmail.com