Assemblea Extraordinària de la FCPE

El passat dijous 3 de maig es va celebrar, a l’auditori del RCDE Stadium, l’assemblea extraordinària de la Federació Catalana de Penyes del RCD Espanyol, amb l’assistència de més d’una cinquantena de penyes, on es van tractar assumptes interns de la Federació i de l’actualitat perica. A més, va ser presentat davant dels penyistes presents el 28è Aplec de Penyes del RCD Espanyol de Barcelona que se celebrarà els pròxims 2 i 3 de juny a Blanes, organitzat per la Penya blanc-i-blava d’aquesta localitat, qui durant una gran presentació conjunta amb l’Ajuntament d’aquesta vila gironina,  van fer una crida a participar massivament de l’acte social penyístic del nostre club més important de l’any. La Penya blanc-i-blava de Blanes va ser felicitada per la gran feina feta al llarg del darrer any per tal que els actes de l’Aplec d’enguany esdevinguin un èxit.

Finalment, es va escollir a la Penya Pericos de Sant Sadurní com a organitzadora del 29è Aplec de penyes de l’any 2019, tot seguit la penya va ser felicitada pel seu coratge i compromís per dur a terme la celebració de l’Aplec de penyes del RCD Espanyol a la vila de Sant Sadurní d’Anoia.