Campanya de la PBB d'Igualada per ajudar els refugiats

pbbigualadaDes de la junta de la PBB d’Igualada, conscient de l’actual situació amb els refugiats de guerra, que com ja sabeu estan en una situació precària a l’espera que els governs es posin d’acord en tema d’acollida i distribució, han cregut oportú iniciar una campanya solidària en suport a la tasca i ho faran de la mà de Creu Roja Anoia i el Banc d’aliments.

La PBB d’Igualada demana el vostre ajut i col·laboració aportant el següent material de primera necessitat:

• Material higiene: sabó, tovalloletes, bolquers, maquinetes d’afaitar, paper wc, raspalls de dents,… i tot el relacionat amb higiene bàsica personal.
  • Material escolar i joguines pels nens

Tot aquest material serà distribuït en funció a les necessitats emergents, relacionades amb aquest tema o altres per dites entitats a les quals faran lliurament.

El lloc habilitat per a la seva recollida provisional és el local social de la penya (C/Sant Magí, 98 baixos d’Igualada) en horari d’atenció al soci (dissabtes de 11h a 13h). Si algú no pot en aquesta franja horària l’atendran personalment trucant al 651494378 o al 687081852.