Comunicat oficial de la FCPE

Comunicat FCPELa Federació Catalana de Penyes del RCD Espanyol de Barcelona condemna i rebutja enèrgicament els tristos i lamentables fets esdevinguts a les grades del nostre estadi a la finalització del darrer partit de Lliga disputat amb el Villareal CF, alhora que desitja una ràpida recuperació a totes les persones que van resultar-ne ferides.

Volem recolzar els comunicats publicats, amb data d’avui, per part del RCD Espanyol de Barcelona, així com totes les mesures que s’han pres al respecte d’aquest assumpte. Instem al club a treballar, per eradicar  definitivament qualsevol tipus de violència dins el RCDE Stadium. També, esperem que es prenguin totes les decisions oportunes, per tal de teixir unitat entre la nostra massa social, allunyant del nostre estadi tot allò que divideix i enfronta als nostres socis i que impedeixen una normal convivència basada en la tolerància i el respecte entre persones, molt necessari pel bé del RCD Espanyol de Barcelona, fet pel qual sempre ens trobaran per treballar-hi de forma incansable.

Finalment, volem fer una nova crida a la nostra afició a omplir el RCDE Stadium amb els nostres colors que no són cap altre que el blanc i el blau, i per tant els únics que representen, uneixen i animen al RCD Espanyol de Barcelona.

Visca l’Espanyol!

Cornellà de Llobregat, 19 de Febrer de 2018