Detalls de l'Aplec de Penyes de Blanes

Com cada any i ja en va 28, arriba un dels actes més importants per totes les penyes que formem aquesta Federació, arriba l’Aplec i aquest any anem a Blanes… La Penya Blanc-i-Blava de Blanes ha treballat moltíssim amb tota il.lusió per aconseguir que la gran festa de l’Aplec sigui un dia d’emocions i de sentiments blancs i blaus, ara ens toca a nosaltres omplir Blanes, us esperem!

Pels que vulguin desplaçar-se amb més comoditat, la FCPE disposarà d’autocars, amb sortida des de la Plaça Espanya i des del nostre Estadi, i el preu serà de 12 € per persona. Cal reservar prèviament.

Tant els tiquets de l’autocar com per l’Aplec estan a disposició de tothom a seu de la Federació, que com ja sabeu obrim tots els dijous de 17 h a 20 h de la tarda.

Benvolguts i benvolgudes penyistes.

Des de la Penya Blanc i Blava de Blanes us volem animar a venir al 28è Aplec de Penyes del RCDE, “l’Aplec amb vistes al Mar”, els dies 2 i 3 de Juny.

Des de fa ja molts mesos, els membres de la nostra junta amb l’ajuda de socis de la nostra penya, altres pericos i amics del poble, estem treballant dur per tal d’oferir-vos un gran Aplec, ple d’activitats i de sentiment blanc i blau, amb l’objectiu de què passeu uns dies inoblidables gaudint de l’Espanyol i de la nostra població.

Després de tant esforç, ens acostem cada cop més al cap de setmana de l’Aplec i només ens falta una cosa perquè tot sigui perfecte: la vostra presència. Vosaltres, els penyistes, sou els veritables protagonistes d’aquesta festa i volem que vingueu a gaudir de tot allò que hem preparat amb tant d’esforç i il·lusió, i que, entre tots, fem que a Blanes es respiri espanyolisme a tots els seus carrers, a la seva platja i al seu mar.

Pensant en la vostra comoditat, tots els actes es duran a terme al centre de la nostra població, al costat de la platja i amb unes distàncies molt curtes i sense desnivells. Al costat de la plaça on farem l’esmorzar, disposareu d’un pàrquing gratuït on hi ha espai suficient per aparcar els cotxes i els autobusos (entre l’antic pavelló municipal i l’antic camp de futbol).

L’únic acte que es farà fora del nucli urbà serà el dinar que es durà a terme a la Ciutat Esportiva de Blanes, a l’entrada de la població i a 2 km de la sortida de l’autopista A2. Allà teniu un pàrquing subterrani per 350 cotxes i dos terrenys a fora per aparcar tots els vehicles necessaris així com tots els autobusos.

Allà, just abans del dinar, farem un partit del nostre equip RCD Espanyol Especial contra el Girona FC Especial i recordeu, un cop acabi el dinar, sortirem a fora de la Ciutat Esportiva on la Pirotècnia Europlà de Valencia, durà a terme la traca final de l’Aplec, que serà ESPECTACULAR.

Només ens resta ja esperar-vos a tots els dies 2 i 3 de Juny a l’Aplec de Blanes i que puguem gaudir tots junts d’aquesta gran festa, la Festa Major de l’Espanyol.

Visca les Penyes i Visca l’Espanyol!