Dijous 3 de novembre, el cupó de la FCPE!

El cupó de la FCPELa Federació Catalana de Penyes de l’Espanyol (FCPE) tindrà un gran protagonisme en el sorteig l’ONCE que se celebrarà el proper 3 de novembre. Amb motiu del 25è aniversari de la FCPE, l’ONCE posa a la venda un cupó commemoratiu amb el lema “25 anys donant suport al RCD Espanyol de Barcelona” i una imatge amb banderes i motius blanc-i-blaus. En total es posaran a la venda 5,5 milions de cupons al preu d’1,5€ i es repartiran 55 premis de 35.000 a les cinc xifres. A més hi ha la possibilitat, per 0,5 € més, de jugar també la sèrie i guanyar ‘La Paga’ de 3.000 euros durant 25 anys.

En l’acte de presentació celebrat a la Ciutat Esportiva Dani Jarque han participat el delegat de l’ONCE a Catalunya, Xavier Grau, la vicepresidenta de la FCPE, Araceli Pérez, i el president del Consell Territorial de l’ONCE a Catalunya, Enric Botí. Grau ha indicat que “hi ha moltes similituds entre nosaltres i la FCPE per la manera de treballar” i ha animat a tots a comprar el cupó: “És una forma de finançament. D’una manera o una altra els cupons sempre tenen premi ja que per a nosaltres suposa una gran ajuda”. Araceli Pérez ha remarcat que “amb aquesta iniciativa unim les forces d’un sentiment” i ha agraït a l’ONCE “l’amabilitat i complicitat” mostrades des de l’inici. “Han fet fàcil el que semblava difícil”, ha subratllat. Botí, finalment, ha desitjat molta sort al RCD Espanyol i ha recordat que el cupó “és la nostra carta de presentació”.

Després de la presentació institucional s’ha produït un emocionant repte entre jugadors del primer equip blanc-i-blau amb diversos futbolistes afiliats a l’ONCE que han posat a prova la seva punteria des del punt de penal. Per part espanyolista els que han provat fortuna han estat Víctor Sánchez, Javi López, Víctor Álvarez, Gerard Moreno i l’exjugador Raúl Tamudo, tots ells amb els ulls embenats, mentre que per part de l’ONCE els encarregats de llançar han estat Guillermo Fernández, Víctor Sánchez i Omar Font sense oblidar a Thomas N’Kono, que ha intentat aturar els llançaments. Una experiència sensacional en la qual tots els participants han gaudit i han compartit un moment de rialles i de bon humor.

Vídeo d’EspanyolTV