Ens deixa l'expresident Ramon Condal

LogoFCPEdolAquesta tarda ha mort l’expresident Ramon Condal i Escudé a l’edat de 78 anys. La Federació Catalana de Penyes del RCD Espanyol de Barcelona vol fer arribar el seu més sentit condol a la seva família i amics i fa públic el més emotiu dels records a la figura i memòria del President Condal.

Ramon Condal ha estat una persona cabdal per a la història del nostre club havent estat directiu, vicepresident i màxim mandatari blanc-i-blau, a més d’un dels majors accionistes del club fins a l’arribada de l’actual etapa. Condal, home entregat als colors blanc-i-blaus i molt proper sempre als aficionats, va destacar en la vessant professional com un empresari d’èxit en el ram de l’alimentació i un dirigent fet a si mateix a base de tenacitat i esforç; actituds que li van valdre múltiples reconeixements, com la Medalla del Treball President Macià concedida per la Generalitat de Catalunya.

En l’àmbit blanc-i-blau, Condal va esdevenir directiu del club als anys 80, sota la presidència d’Antoni Baró. Posteriorment va convertir-se, ja als anys 90, en conseller del club. En el Consell d’Administració va esdevenir també vicepresident de l’àrea social i vicepresident adjunt a la presidència. L’estiu del 2011 va ser escollit pels accionistes del club com el 26è president de la història de l’Espanyol, ocupant el càrrec fins a finals de l’any 2012. Avui ens ha deixat i tota la família blanc-i-blava lamenta i plora la seva pèrdua.

Descansi en pau, Ramon Condal i Escudé. Descansi en pau, President.