Èxit a la Diada de Final de Temporada de la GPE Manigua

Maniguadiada14-15La Diada Final de Temporada (2014-2015) de la GPE Manigua ha convocat nombroses persones en un parell de jornades festives. Amb aquesta diada, hem acomiadat aquesta temporada amb la consecució d’un títol més (Benjamí “A”), amb la celebració del 60è aniversari i els quaranta anys del futbol base de la GPE Manigua.

Els resultats dels quadrangulars, triangular i amistosos han estat els que es detallen aquí.

Amb els 150 jugadors de la Manigua, més el mateix nombre de jugadors dels equips convidats a la diada, els pares i acompanyants d’uns i d’altres, han mobilitzat més de 600 persones al Camp Municipal Vall d’Hebron de Barcelona.

Com a cloenda de la diada, s’ha disputat un partit amistós: RCD Espanyol – GPE Manigua (Juvenils). El resultat ha estat favorable a l’Espanyol (2-4).

En acabar els encontres, s’ha lliurat un record a tots els components del futbol base de la penya. S’ha lliurat un diploma la jugador juvenil Albert Perelló Campañá, el qual, acaba la seva etapa como a jugador de la penya, després de moltes temporades de militància. Una temporada més, ens ha acompanyat a la festa, algun membre de la Federació Catalana de Penyes del RCDE. En aquest cas, ho ha fet la vicepresidenta Araceli Pérez.