Èxit en el 17è aniversari de la PBB Móra la Nova

La Penya Blanc-i-Blava de Móra la Nova ha celebrat avui, dia 6 de desembre, el seu 17è aniversari amb un dinar en el qual han assistit una vuitantena de persones entre membres de la junta, representants del club, socis, simpatitzants i autoritats.

Ens han acompanyat en aquest dia tant especial Francesc Xavier Moliné, alcalde de Móra la Nova; Jaume Martinez, coordinador de penyes del RCDE Espanyol; Iñaqui Pérez, exjugador i exconseller de l’Àrea Esportiva; Toni Blanc, exjugador; Araceli Pérez, presidenta de Federació Catalana de Penyes; Mao Ye, conseller i director de coordinació de gestió i negocis del RCDE.

També ens han acompanyat representants de les penyes de Montsia-Baix Ebre, Reus i Comarca, Valls i Comarca, Cambrils.

Entre els socis i simpatitzants han assistit veins de Móra la Nova, Móra d’Ebre, els Giamets, Corbera d’Ebre.

Ha estat una festa molt entranyable en la qual el president de la penya, Francisco Loran, ha agrait l’assistència de tots els presents i ha encoratjat a seguir endavant en el treball de les penyes, el suport al club i el sentiment blanc i blau.