Èxit en el 2n aniversari de la PBB Vandellòs

El passat diumenge 5 de novembre, a les 10h, la Penya Blanc i Blava de Vandellòs i l’Hospitalet de l’Infant va celebrar amb un esmorzar el seu segon aniversari.

Va consistir en la preparació d’una clotxa típica del terreno que consisteix en mig pa de pagès, tomàquet, ceba, all i a elecció de l’assistent a l’acte podia triar o bé arengada o bé llonganissa.

El vam celebrar al casal el Puvill de Masriudoms i van assistir unes 50 persones (socis i sòcies); la regidora d’esports de l’Ajuntament de Vandellòs i l’Hospitalet de l’Infant, la Cristina Borràs; el Sr. Iñaki (representant del RCD Espanyol i de l’Agrupació de Veterans) i la Sra. Araceli Pérez (presidenta de la Federació Catalana de Penyes de l’Espanyol).

Destacar que en finalitzar l’acte, vàrem fer uns parlaments on es va recordar a la sòcia Sra. Dolores Camacho, que ens va deixar el passat mes d’abril, i es va donar l’enhorabona als tres últims socis que s’han donat d’alta com a socis a la penya (en Nil, la Carme i la Rosa Maria). A l’acabar els parlaments, va donar lloc l’entrega de lots per les penyes assistents (Reus, Torredembarra, Riudecanyes i Móra la Nova) i el sorteig de regals.