Èxit en la XVII Gala de Penyes de la FCPE!

XVII Gala de PenyesAquest dissabte s’ha celebrat la XVII Gala de la Federació Catalana de Penyes del RCD Espanyol sota un gran ambient ple de sentiment blanc-i-blau. Una trobada que atorga a les ambaixades periques tot el protagonisme que mereixen, i que tenen un paper imprescindible lluint amb orgull els colors i la identitat del club.

A més a més, aquest any ha tingut un component singular que ha fet de la celebració un acte molt especial; el 25è aniversari de la fundació de la FCPE. Al llarg de la vetllada, els assistents han compartit moments entranyables, històries properes i anècdotes cridaneres sota un mateix denominador comú: l’Espanyol.

Durant la gala, i després de la votació de les diverses penyes, s’han repartit diversos premis:

– Millor jugador de la temporada 2015-16: Víctor Sánchez

– Projecció esportiva: Marc Roca

– Futbol base: Aaron Martín

– Futbol Femení: Anari Lomba ‘Lombi’

– Veterans: David García

– Mitjà de comunicació: La Grada

– Difusió del sentiment blanc-i-blau: Raquel Mateos i David Balaguer

– Premi especial Estrella Damm: Plantilla del RCD Espanyol de la temporada 1966-67

Cal destacar que també s’ha lliurat la insígnia d’or a Julio Pardo, expresident del RCD Espanyol, dues insígnies de plata per a Núria Deosdad, encarregada del Punt d’Atenció al Soci de tramitar els moviments dels grups penyistes al Gol Cornellà Superior del RCDE Stadium, i per a Nick Puñal, fundador de la Penya Espanyolista d’Austràlia (Pericoz). Finalment, s’ha fet una menció especial a l’exjugador i director de la Ciutat Esportiva Dani Jarque, Eloy Pérez.

L’esdeveniment, organitzat a l’Hotel Hesperia Tower de l’Hospitalet de Llobregat, ha comptat amb la presència de nombrosos integrants de les ambaixades periques i de la FCPE, encapçalada pel seu president, Alfred Puig, del vicepresident del club, Carlos García Pont, el conseller delegat Ramon Robert, el conseller Adolf Rousaud, el conseller i director de coordinació de gestió i negoci, Mao Ye, el conseller Huang Ting, el director de l’àrea social, Alberto Ariza, el director de comunicació, Xavi Salvatella, el president de l’Agrupació de Veterans, Rafa Marañón, el president de la Fundació Privada del club, Antoni Fernández Teixidó, membres de l’APMAE i el president de Aficiones Unides, Juan Manuel Mateos i el regidor d’esports de l’Ajuntament de Cornellà, José Manuel Parrado. La cerimònia s’ha tancat amb una simpàtica actuació de l’humorista Pep Plaza.

Galeria fotogràfica

Vídeo d’EspanyolTV