Gala temporada 2010-2011

Entranyable i emotiva Gala de la FCPE

Aquest dissabte, a l’Hotel Hesperia Tower, s’ha celebrat la XIV Gala de la Federació Catalana de Penyes de l’Espanyol (FCPE).

Una de les jornades més emotives i especials per als penyistes i per a tota la família espanyolista. Un dia de festa, de molta alegria i en què es realitza un reconeixement públic a totes aquelles persones periques que treballen per fer de l’Espanyol un club més gran, més modern.

Prop de 450 persones i 90 penyes s’han reunit per gaudir d’un dia únic amb l’Espanyol com a gran protagonista. Ramon Condalno ha volgut perdre aquesta edició i ha participat en la seva primera Gala com a president de l’entitat. El màxim mandatari ha aprofitat l’oportunitat per saludar a tots els penyistes. Condal ha gaudit d’aquest significatiu esdeveniment envoltat de pericos.

Tanmateix, l’entrenador del primer equip, Mauricio Pochettino i el jugador Raúl Rodriguez, a més dels guardonats, no s’han volgut perdre la oportunitat de compartir amb els penyistes una vetllada tan especial.

Com ja és tradició, durant el transcurs de la gala, que en aquesta ocasió ha estat amenitzada pel famós actor i imitador perico Pep Plaza, s’ha reconegut la tasca d’una sèrie de persones que dia a dia difonen els nostres colors i valors per tot el territori. Els mereixedors d’aquests significatius premis i la categoria per la qual han estat guardonats són:

Premi a la millor projecció esportiva: Álvaro Vázquez
Reconeixement al Futbol Base: Edgar Badia
Premi futbol Femení: Marta Torrejón
Millor Jugador de l’any: Joan Verdú
Veterans: Rafa Marañón
Mitjà de Comunicació / Periodista amb un millor contingut i cobertura perica: Sergi Mas
Difusió de sentiment / Opinió blanc i blava: Crònica Perica

Els premiats han agraït aquestes distincions. Fins i tot Álvaro Vázquez, que no ha pogut recollir el premi en persona ja que es troba concentrat amb la Selecció Espanyola sub-21, però ha volgut mostrar el seu agraïment en un vídeo especial per a aquesta ocasió i que ha fet les delícies dels assistents.

El director de relacions externes, Xavi Giménez, ha estat l’encarregat de conduir un acte en què ha hagut nombroses sorpreses i regals per als assistents. Una vetllada inoblidable, envoltats de pericos i que ha estat un autèntic èxit de participació i organització.