Gran ambient de germanor en el Torneig del 25è aniversari de la FCPE

Plantilles de la FCPE, Agrupació de Veterans i Filial de River Plate al 25è aniversari de la FCPELa que va començar com una tarda plujosa, amb llamps i trons, va acabar sent una vetllada amb un sol radiant i un fantàstic ambient de germanor entre la Selecció de la Federació Catalana de Penyes, l’Agrupació de Veterans i la Filial de River Plate a la Ciutat Esportiva Dani Jarque.

Ahir, dissabte 18 de juny, es va celebrar el Torneig triangular commemoratiu del 25è aniversari de la Federació Catalana de Penyes del RCD Espanyol. La competició va començar una mica més tard de les 18h degut a la potent pluja que queia a Sant Adrià. El primer matx, que va enfrontar  l’equip de la FCPE i la Filial de River Plate de Barcelona, va esdevenir un encontre molt disputat i amb força gols. El 2-2 al marcador final va deixar satisfets tots dos equips participants.

El segon partit el disputaven la Filial de River Plate contra l’Agrupació de Veterans del RCD Espanyol. Amb un equip amb David Garcia, Eloy, Lardín i Serrano entre altres, els Veterans es van imposar als argentins per l’ajustat resultat final de 2-1. Tot i la derrota, els de Buenos Aires van celebrar amb càntics la seva participació en el torneig i van mostrar el seu sincer agraïment al RCD Espanyol i a la FCPE.

En el darrer encontre es van veure les cares l’Agrupació de Veterans amb la FCPE. Un 4-1 final va marcar un partit que els Veterans van saber guanyar gràcies a la seva experiència.

Així, amb intercanvi de rajoles commemoratives de l’esdeveniment i banderins, acabava una jornada de futbol i germanor a la Dani Jarque en un dels diversos actes del programa d’activitats del 25è aniversari de la FCPE.

Galeria fotogràfica