Gran èxit de l'Aplec de Penyes de Gelida!

Aplec de Penyes de Gelida

Aquest cap de setmana ha tingut lloc a la localitat de l’Alt Penedès, Gelida, el 27è Aplec de Penyes, la trobada de les ambaixades blanc-i-blaves més esperat de la temporada. La Penya Blanc-i-Blava de Gelida, amb 22 anys de vida, ha organitzat un gran esdeveniment penyístic carregat de bon ambient i sentiment blanc-i-blau.

La festa va començar divendres amb la inauguració a l’Ajuntament de l’exposició fotogràfica sobre la història de la PBB Gelida. Dissabte es va disputar un partit de futbol entre els Veterans del Gelida i els Veterans del RCD Espanyol, amb un resultat de 3-6. En acabar, a la Plaça de la Vila, els Castellers de Terrassa i Vailets de Gelida van realitzar una actuació castellera i a la nit va tenir lloc un ball a la mateixa plaça a càrrec de l’Orquestra Aquarium.

El plat fort de l’Aplec ha estat aquest diumenge. A primera hora han començat les activitats amb esmorzar i música, gràcies a la Xaranga La Gresca. Un matí lúdic i cultural per a tots els assistents amb inflables per als més petits, una projecció cinematogràfica sobre el RCD Espanyol, una visita al centre d’interpretació del Castell de Gelida, entre altres activitats.

Al voltant de les 12h, les penyes s’han concentrat a la Plaça de l’Església, i Ander Mirambell ha fet el pregó de la festa on tota la plaça de l’Església ha començat a cantar amb orgull les paraules màgiques: “Espanyol, Espanyol, Espanyol”. Al migdia, ha tingut lloc el dinar de germanor al pavelló poliesportiu de Gelida. En total han participat 1.200 pericos i 72 penyes per gaudir d’aquest gran espectacle perico.

Per part del club, ha assistit el vicepresident Carlos García Pont, el conseller delegat Ramon Robert, el director de coordinació de gestió i negoci, Mao Ye Wu, i el director de comunicació, Xavi Salvatella. També l’ex-president Juli Pardo i els ex-jugadors Iñaki Pérez de Arrilucea i Rafa Marañón, Pedro Patón i Joan Josep Bertomeu. Per part de la Federació Catalana de Penyes, ha assistit una representació, encapçalada per la seva presidenta Araceli Pérez.

Ramon Robert ha comentat que “és una festa molt maca, gaudint del món perico. Les Penyes creixen de la mà del club. Dóna molt de goig tancar la temporada amb un Aplec com aquest. Podem estar molt orgullosos i satisfets de la feina feta per la Federació Catalana de Penyes, la PBB de Gelida i l’Ajuntament”. Araceli Pérez, que presidia el seu primer Aplec, fa un balanç molt positiu de la jornada: “Tot l’esforç fet durant setze mesos han fet que l’esdeveniment d’avui sigui un èxit. Ha sortit tot rodó”. Així mateix, Lluís Valls, alcalde de la localitat, ha comentat que “per al nostre poble és un plaer acollir tota la família perica. Personalment, tinc la sort de sentir molt endins aquests colors”. Per tancar, l’amfitrió i president de la PBB de Gelida, Juanjo Tavira, ha conclòs la trobada de penyes amb una rialla de satisfacció d’orella a orella: “Moltes gràcies per tota l’ajuda que ens heu ofert. És la Festa Major de tots els pericos”.

Impressiona veure tanta mobilització espanyolista a Gelida. Un altre exemple més del fidel compromís de totes les ambaixades periques, els seus membres, seguidors i simpatitzants. Passió, sentiment, alegria, il·lusió, experiència, somriures i abraçades de retrobament… Cares de satisfacció i orgull de pertinença dibuixats en els rostres dels participants de l’Aplec. El món social de l’Espanyol batega amb força.

Galeria fotogràfica 1

Galeria fotogràfica 2