La FCPE, present a la Diada

Com és tradició, el RCD Espanyol ha participat aquest dimarts en els actes protocol·laris que s’organitzen cada any amb motiu de l’11 de setembre. El club blanc-i-blau ha estat present a la Diada de Catalunya per a realitzar la tradicional ofrena floral davant del monument de Rafel Casanova.

La comitiva del club ha estat formada pel vicepresident, Carlos García Pont, el director general executiu, Roger Guasch, els jugadors i jugadores Víctor Sánchez, Dídac Vilà, Paloma Fernández, Estibi, Eli i Inés, futbolistes del futbol base i representants de la Fundació, de la Federació Catalana de Penyes (FCPE) i altres executius del club.

D’aquesta manera, el RCD Espanyol ha volgut ser partícip d’una data festiva, clàssica i simbòlica, amb la resta d’entitats i institucions catalanes del món polític, econòmic i social que des de primera hora han realitzat l’ofrena floral davant el monument de Rafel Casanova.