La GPE Manigua acomiada la temporada

Diada de la GPE ManiguaDurant tota la jornada del passat dissabte, va tenir lloc a les instal·lacions del Camp Mpal. de la Vall d’Hebron –Teixonera de Barcelona, la diada de final de temporada del futbol base de la GPE Manigua. Com ve sent tradicional, tots els equips federats de l’entitat disputaren els darrers amistosos per cloure la temporada. Dijous, ho havia fet també l’escoleta en idèntic escenari davant el CD Carmelo. Malgrat la forta tempesta i la gran quantitat d’aigua caiguda a la tarda, aquesta no fou impediment per que es poguessin disputar tots els encontres previstos.

Els resultats dels partits foren els següents:

Prebenjamí – CE Mercantil: 5-3
Benjamí – FC Sant Quirze Vallès: 3-3 *(pen.)
Aleví “B” – CE Mercantil: 1-1 *(pen.)
Aleví “A” – U.At. Horta: 6-3
Infantil “B” –U.At Horta: 0-5
Cadet “B” – E.E. Guineueta CF: 5-3
Cadet “A” – CCD Turó Peira: 2-1
Juvenil “A” – UD La Planada: 2-2 *(pen.)

En els tres encontres que finalitzaren amb empat, el triomf correspongué als equips visitants després de les correspondents tandes de llançament de penals.

A l’esdeveniment va assistir el President de la Federació Catalana de Penyes del RCD Espanyol, Alfred Puig, qui visità a la tarda el Mpal. de la Vall d’Hebron. Lliurà els corresponents trofeus, i alhora compartir una estona de l’esdeveniment amb el President de la Penya, Josep Maria Perelló i els seus companys de junta directiva.

La GPE Manigua -com és tradició- , lliurà unes plaques commemoratives en reconeixement a aquells jugadors que des de benjamins, han arribat a la fi de l’etapa juvenil: Sergi Cencillo, Jonathan F. Gudiño i els bessons Pablo i Raúl Díaz Zuñeda. Rebé també el reconeixement, el tècnic del Juvenil David Díaz en deixar aquest càrrec d’entrenador, tot i que continuarà en les seves funcions com a membre de la junta directiva.