L'Aplec amb vistes al mar

La Penya Blanc i Blava de Blanes és l’encarregada d’organitzar el proper Aplec de Penyes que es durà a terme els dies 2 i 3 de juny. L’ambaixada perica, que espera comptar amb la presència d’uns 700 penyistes, ha programat un gran nombre d’actes perquè els assistents gaudeixin al màxim.

A partir del dia 29 s’organitza una exposició a la Sala García Tornel sota el nom: ‘Història i records de la Penya Blanc-i-Blava de Blanes i del RCD Espanyol’, amb aportacions dels socis de la penya i del club.

El dissabte 2 de juny, a les 18h, es disputarà un partit de veterans entre el CD Blanes i el RCD Espanyol que servirà, a més, com a homenatge a la figura d’Antonio Gómez García ‘Chache’. El diumenge 3, però, arriben les grans emocions. La jornada començarà amb la recepció a la Plaça dels Països Catalans i, posteriorment, la comitiva es desplaçarà a la plaça dels Dies Feiners on serà rebuda per les autoritats locals. A continuació, el pregó i benvinguda de les autoritats abans de donar pas al partit de futbol ‘7’ Special entre l’Espanyol i el Girona. A les 14.30h començarà el dinar de germanor i, per acabar, un espectacle de pirotècnia.

El president de la Penya Blanc i Blava de Blanes, Ramon Luis, ha remarcat que “els integrants de la penya estem treballant amb molta il·lusió i esperem que vingui molta gent”. Ramon Luis ha explicat, a més, que hi ha 350 places d’aparcament prop de la Ciutat Esportiva i ha remarcat que “és un Aplec especial perquè tot es farà a nivell de mar. És l’Aplec amb vistes al mar”. La presidenta de la Federació Catalana de Penyes de l’Espanyol (FCPE), Araceli Pérez, ha animat els pericos a no perdre aquesta cita que és un clàssic del calendari blanc-i-blau. Els futbolistes del primer equip també han volgut aportar el seu gra de sorra i han mostrat el seu suport a l’organització de l’Aplec.