L’Espanyol, protagonista del 10è Torneig de la Dona

La Penya Espanyolista de Cornellà va organitzar el 10è torneig de la Dona de futbol femení en categoria cadet/juvenil. En aquesta edició especial, el RCD Espanyol va tornar a ser present a una competició que serveix per retre homenatge a Joaquim Lumeras, membre de l’ambaixada perica.

El Juvenil A va representar el RCD Espanyol en aquest torneig i va superar al Cornellà (2-0) i al CD Fontsanta-Fatjó en la final del torneig (9-0), revalidant així el bon paper de l’edició passada on també va fer-se amb el títol.

Al torneig hi van assistir el director de l’Àrea Social del RCD Espanyol, Alberto Ariza, la presidenta de la FCPE, Araceli Pérez, l’alcalde de l’Ajuntament de Cornellà, Sr. Antonio Balmón, la tinent d’alcalde de la localitat, Emília Briones, la regidora del barri Gavarra, Aurora Mendo, la regidora del barri Riera, Mercedes Fernández, el regidor d’esports, José Manuel Parrado i Paquita Linares, representat de la Federació Catalana de Futbol.

Attachment