Nota de premsa de l'Assemblea Extraordinària de la FCPE

Cornellà de Llobregat, 5 de juliol de 2018

El passat dimecres 4 de juliol, va tenir lloc a l’auditori del RCDE Stadium, l’Assemblea General Extraordinària de la Federació Catalana de Penyes del RCD Espanyol de Barcelona, amb una assistència de penyes massiva, on entre altres assumptes, va comparèixer el Director General Corporatiu del club, Sr. Roger Guasch, per explicar, de forma detallada i detinguda, la nova política tarifaria del club, la nova sectorització de l’estadi i el pla estratègic a seguir els anys vinents. Les penyes van poder traslladar el seu malestar i el seu desacord amb els preus dels abonaments d’enguany. També, van expressar totes les seves inquietuds, els seus dubtes i les seves problemàtiques. El Sr. Roger Guasch, en el torn de preguntes, va respondre, durant quasi tres hores, totes les qüestions plantejades per les penyes presents, mostrant en tot moment receptivitat i empatia amb el món penyístic. El Director General Corporatiu es va comprometre davant dels assistents a treballar conjuntament amb les penyes, per tal d’assegurar la seva viabilitat, al considerar-ho un sector estratègic de futur en el nostre club. Finalment, com no podia ser d’una altra manera, la Federació Catalana de Penyes del RCD Espanyol de Barcelona, va animar a renovar, a totes aquelles persones que avui encara no ho han fet, ja que el nostre sentiment, la nostra més que centenària història i sobretot el nostre futur com a entitat ho mereixen.

Federació Catalana de Penyes del RCD Espanyol de Barcelona.