Pericos, no us perdeu l'Aplec!

34118_modalEls organitzadors del 27è Aplec de Penyes del RCD Espanyol, que es celebrarà a Gelida els propers 10 i 11 de juny, ultimen els darrers detalls. El president de la Penya Blanc i Blava de Gelida, Juanjo Tavira, diversos integrants de la seva junta directiva, la presidenta de la Federació Catalana de Penyes de l’Espanyol (FCPE), Araceli Pérez, i l’alcalde de Gelida, Lluís Valls, s’han acostat a la Ciutat Esportiva Dani Jarque perquè presentar els actes d’aquest gran esdeveniment perico que ha comptat, un cop més, amb el suport del cos tècnic i dels jugadors del primer equip.

“Animem a tots els penyistes a que vinguin a l’Aplec i que Gelida sigui blanc-i-blava aquest cap de setmana”, ha assenyalat Araceli Pérez. Juanjo Tavira, per la seva banda, ha comentat que Gelida “és la població més petita en acollir un Aplec. Els actes començaran el dissabte amb el partit de veterans, l’actuació castellera i una sèrie de balls. Diumenge començarà amb la recepció protocol·lària i dinar i hem preparat un matí lúdic i cultural. A més, hi haurà una zona d’inflables per als més petits i unes projeccions històriques de la PBB de Gelida. Tindrem cercavila amb les 5 entitats culturals populars de la localitat i el pregó d’Ander Mirambell abans del dinar de germanor”.

Lluís Valls, finalment, ha apuntat que “hem donat suport a la organització d’aquest Aplec des del principi. És un instrument de promoció del nostre municipi i intentarem que gaudeixin tots els assistents”.

Vídeo d’EspanyolTV