Pericos Numantinos, guanyadors de l'11è Periconcurs

11è Periconcurs de la GPE ManiguaEl passat dimarts al vespre es disputà a l’Auditòrium del RCDE Stadium la fase final de l’11è Periconcurs que organitza la Gran Penya Espanyolista Manigua.

Pericos Numantinos (Fco. Javier Escribano – Marcos Jiménez) foren els guanyadors i revaliden el títol de campions del Periconcurs, guanyant-lo per tercer cop consecutiu, al derrotar a la gran final a Periquito.cat. El tercer lloc fou per Escaig, en derrotar a Rafa Marañón en la final de consolació.

Prèviament, es disputà la segona edició del “Periconcurs VIP” entre l’equip de Periodistes Pericos (Quique Iglesias i Iván Molero) i el de Veterans (Ángel Morales i Manel Martínez), finalitzant amb empat a 105 punts, després d’una pròrroga disputada.

Van ser presents en representació del RCD Espanyol, el seu conseller Mao Ye Wu, així com el responsable de relacions amb les Penyes, Jaume Martínez. La FCPE estigué representada per la seva Vicepresidenta Araceli Pérez, i el seu secretari Daniel Bosch, així com també cal destacar un dels equips (Rafa Marañón) format per dos dels membres d’aquesta junta directiva, com són Salvador Fosas i Lluis Domínguez.

Per la seva part, Josep Lluis Masriera i Víctor Malet com a patrons de la Fundació Privada del RCDE representaren a aquesta institució, de la que també estigué present Jordi Munté. Per part de l’Agrupació de Veterans, els dos concursants, l’Àngel Morales i l’actual tècnic del Cadet “B”, Manel Martínez.

El President de la GPE Manigua, Josep Maria Perelló, va dirigir unes breus paraules als presents, agraint al RCD Espanyol i a tots els col·laboradors, patrocinadors i concursants que fan possible un any més aquest Periconcurs de la GPE Manigua, l’únic concurs d’aquestes característiques sobre la història del RCD Espanyol.