Salutació del President

Benvolguts penyistes,

Alfred Puig, president de la FCPELa Federació Catalana de Penyes del RCD Espanyol es troba a les portes dels vint-i-cinc anys d’història; són moltes les persones que al llarg de tots aquests anys han ajudat a forjar la nostra història conjuntament amb la del RCD Espanyol. La nostra passió i la nostra força han fet possible superar moments difícils i ens ha permès viure junts els grans moments que ens ha brindat la nostra història, fent de la força d’un sentiment, la força d’una entitat eterna.

Actualment, ens trobem de ple en l’era de la comunicació i les noves tecnologies, en la qual les xarxes socials i internet han esdevingut eines imprescindibles del dia a dia de les persones. La Federació Catalana de Penyes del RCD Espanyol no és aliena a aquesta necessitat i és per això que hem fet una clara aposta per poder oferir una eina  d’informació, de comunicació i de servei per tal que les noves tecnologies es converteixin en quelcom útil i clau per a les nostres penyes i puguin aprofitar-les al màxim per modernitzar-se i adaptar-se als nous temps que vivim.

El nou lloc web de la Federació Catalana de Penyes del RCD Espanyol de Barcelona, on us trobeu, és justament una transformació necessària que ha de servir per canalitzar tota la informació i promoció de les nostres penyes, amb un nou disseny, per tal que puguin apropar i satisfer les necessitats que el dia a dia penyístic exigeix. L’objectiu d’aquest projecte no és altre que ajudar a créixer les nostres penyes alhora que el RCD Espanyol, per tal de poder garantir un gran futur, amb unes penyes fortes i sòlides, aprofitant les oportunitats que ens dóna l’evolució i la universalització de les noves tecnologies.

Benvinguts al nou lloc web de la FCPE!

Visca les penyes i Visca l’Espanyol!

President Federació Catalana de Penyes del RCD Espanyol.

Comments are closed.