Una matinal solidària de gran èxit!

En aquestes setmanes són moltes les activitats que es duen a terme amb fins solidaris. Una que s’ha convertit en tradició és la matinal futbolística que aplega l’Agrupació de Veterans del RCD Espanyol, els RCDE Special i la Federació Catalana de Penyes de l’Espanyol (FCPE) que té com a objectiu recollir el màxim nombre de joguines perquè els nens i nenes més desafavorits puguin tenir un present en aquestes festes.

La resposta de pericos ha estat, un cop més, exemplar, i han estat molts els que han emprat hores d’aquest dissabte passat per col·laborar i aportar el seu gra de sorra.

La Ciutat Esportiva Dani Jarque ha estat l’escenari del triangular solidari en què, el menys important, ha estat el resultat final. L’única condició per a mostrar-la era aportar una joguina a la causa. Els protagonistes han posat tot de la seva part per intentar oferir el millor espectacle possible als assistents.

L’entrenador i el capità del primer equip, Rubi i Javi López, tampoc han perdut l’ocasió de col·laborar en l’acte i dur la seva joguina.

Les ganes, la col·laboració i la bona predisposició de tots els protagonistes són claus perquè aquesta iniciativa sigui un èxit un any més. Iniciatives com aquesta demostren la gran implicació del club amb la societat i la seva voluntat d’ajudar a millorar el món en què vivim.