Dani, no t'oblidem

7è aniversari de la pèrdua de Dani JarqueFa set anys l’espanyolisme va viure una de les jornades més negres de la història: Dani Jarque ens deixava prematurament. No obstant això, la família perica ha aconseguit que la seva figura no caigui en l’oblit. Jarque segueix present en les ments i en els cors de tots els espanyolistes, que el recorden amb admiració.

Com cada 8 d’agost passat després de la mort del nostre excapità, centenars d’aficionats pericos han passat per l’Estadi RCDE per retre el seu particular homenatge a la seva figura. Tampoc ha faltat una representació més institucional encapçalada pels capitans del primer equip Javi López i Víctor Sánchez, el conseller delegat del club, Ramon Robert, i el conseller, Mao Ye. La Federació Catalana de Penyes de l’Espanyol (FCPE) també ha participat en aquesta jornada que ha comptat amb la presència dels pares del jugador Silvia i José Luis i diferents familiars i amics.

Una sonora ovació ha posat el punt i final a la part més emotiva de l’homenatge. Els rams de flors, les espelmes i alguns escrits s’han anat acumulant davant de la figura de Jarque. Un silenci pràcticament sepulcral ha envaït l’espai entre la porta 21 i el mural de l’excapità.

El capità del primer equip, Javi López, ha comentat que “la grandesa de Dani Jarque és que set anys després la gent li segueix recordant i ve a l’Estadi a retre-li homenatge. Estava al filial i per a mi era un exemple de professionalitat pel seu treball “.

El record de Dani Jarque ha envaït el RCDE Stadium que ha congregat a centenars de pericos durant el matí. El espanyolisme no oblida el seu etern capità. Et trobem a faltar, Dani!