Aplec 2005

Aplec de Barcelona organitzat per la Gran Penya Espanyolista Manigua

DIA 1

De 17:00 a 21:00h- Exposició a la Seu del districte de Nou Barris.

A les 20:00h- Acte oficial (amb roda de premsa) de la inauguració de l’exposició de copes del RCD Espanyol, objectes de col·lecció, dels Srs. Pablo Ornaque i Jordi Puyaltó i exposició fotogràfica de 50 anys de la GPE Manigua, a la Seu de districte de Nou Barris (Dr. Pi i Molist, 133 BCN). Amb l’assistència d’Autoritats Municipals, Consellers de l’Espanyol i premsa.

DIA 2

DIA 3

De 17:00 a 21:00h- Exposició a la Seu del districte de Nou Barris.

23:00h- A la Sala de Festes NUEVA ÉPOCA, Gran Via 770 BCN, (entrada gratuïta amb invitació) Programa amb tertúlia amb les penyes en Directe de Radio Marca (89.10 FM). En acabar el programa, a partir de les 0:00h Festa Perica (Caldrà retirar les invitacions a la Federació Ccatalana de Penyes de l’Espanyol, GPE Manigua o Radio Marca).

DIA 4

De 11:00 a 12:30h- Exposició a la Seu del districte de Nou Barris.

12:30h- Acte oficial de cloenda de l’exposició, amb parlament del Periodista Sr. Francisco González Ledesma, Responsables de la Regidoria de Nou Barris, President del RCD Espanyol de Barcelona, Consellers de l’Espanyol i directius de penyes. MEMORIAL PEPE MAURI (Organitzat per la FCPE).

17:30h- A la Ciutat Esportiva del RCD Espanyol de Barcelona de Sant Adrià del Besòs, partit triangular de Futbol Femení amb l’assistència de la família de Pepe Mauri i Consellers de l’Espanyol.

DIA 5

11:00h- Trobada de tots els pericos i de les Penyes a la Plaça Sant Jaume.

11:15h- Benvinguda i actuació grups d’animació.

11:30h- Recepció solemne (restringida) al Saló de Cent. Mentrestant, continuarà l’actuació de grups d’animació a la Plaça Sant Jaume.

12:15h- Pregó de l’Aplec a càrrec de Carles Canut. Parlaments d’autoritats municipals, President de l’Espanyol, President Honorífic Aplec (Sr. Manuel Meler) i President penya organitzadora, des de la mateixa Plaça Sant Jaume.

12:30h- Cercavila des de la Pl. Sant Jaume, pel carrer Ferran, Rambles, fins a Colon. Des d’allà, els autocars de les penyes i els autocars llançadera, recolliran el personal per dur-lo al Complex Esportiu de la Mar Bella (pavelló).

13:45h- Recepció dels comensals a la terrassa de la Marbella, amb refrescos i més actuacions.

14:30h- Dinar (veure el Menú) del XVè Aplec. Mentre es du a terme l’àpat, hi haurà sorteig de regals. En acabar-lo, hi haurà els discursos i parlaments de rigor. Al final Música.