Arriba la 23ª Mongetada de la PE Argentona

El proper diumenge 30 de juny arriba una de les cites més celebrades del món social blan-i-blau: la 23a edició de la Mongetada Blanc-i-Blava – XVII Memorial Domingo Lladó. Aquest clàssic anual dels esdeveniments pericos organitzat per la Penya Espanyolista d’Argentona, com ja ve sent tradició, tindrà lloc als patis de l’escola Bernat de Riudemeià a partir de les 10h.

Per tots aquells que vulguin acompanyar a aquesta ambaixada perica en un dia tan senyalat, el preu del tiquet és de 16€ pels socis de la Penya i de 18€ pels no-socis. Les reserves es poden fer trucant o enviant un whatsaap al 699 545 275 (només a les tardes), abans del 25 de juny.

A la celebració d’enguany hi assistirà l’ex jugador del RCD Espanyol de Barcelona, Javi Chica, l’ex jugadora del club espanyolista, Raquel Cabezón, el coordinador de Penyes del club, Jaume Martínez i el periodista Quique Iglesias. Mentre que l’acte estarà amenitzat pel saxofonista, Pep Poblet.

Durant el transcurs de l’esmorzar se sortejaran diversos obsequis amb la col·laboració del RCD Espanyol de Barcelona, Conserves Dani, Diari La Grada i El Nou Celler.

Adjunt