Els guardonats a la XVII Gala de Penyes

Lofo del 25è aniversari de la FCPEEl capità Victor Sánchez ha estat elegit el millor jugador de la temporada 2015-2016 per les Penyes del R.C.D. Espanyol, premi que rebrà el proper dissabte 12 de novembre en el transcurs de la XVII Gala de la Federació Catalana de Penyes del RCD Espanyol, que tindrà lloc a l’Hotel Hesperia Tower de L’Hospitalet del Llobregat.

Aquesta Gala tindrà un caire especial, ja que la Federació Catalana de Penyes del RCD Espanyol celebra el 25è aniversari de la seva fundació. En el transcurs de l’acte es lliuraran, a més del premi a Victor Sánchez, una sèrie de guardons en reconeixement a la tasca en defensa del RCD Espanyol.

Així dons, i segons les votacions de les diferents penyes, el premi al “Millor Jugador” ha estat per Victor Sánchez; el premi “Projecció Esportiva”, per Marc Roca; “Fútbol Base”, per Aarón Martín; “Fútbol Femení”, per Anair Lomba “Lombi”; “Veterans”, per David García; “Mitjà de Comunicació”, per La Grada; i “Difusió del sentiment blanc-i-blau”, per Raquel Mateos i David Balaguer pel programa Hat Trick Espanyol.