32è aniversari de la PE Stiges

Ubicació
Sitges

Categoria

El proper 9 de setembre, la Penya Espanyolista Sitges  celebrarà el 32è aniversari amb un pica-pica per a tots els socis de l’ambaixada perica, coincidint amb el partit que jugarà el RCD Espanyol a camp de la Real Sociedad. L’esdeveniment tindrà lloc a la seu social de la PE Sitges, ubicada a la carretera de Les Costes 14-16 de la localitat del Garraf.
L’ambaixada perica també participarà en l’ofrena floral de la Diada Nacional de Catalunya. Tanmateix, un altre dels actes del col·lectiu serà la celebració de la missa en memòria dels difunts de la Penya diumenge 18 de setembre a les 09h a la parròquia de Santa Tecla i Sant Bartomeu. D’altra banda, l’assemblea extraordinària per triar els membres de la nova junta està prevista per al dimarts 27 de setembre a les 19h en primera convocatòria i a les 20h en segona.
Per a més informació, els telèfons de contacte de la PE Sitges són 610 955 801 i 93 709 85 23. La direcció electrònica éspenyaespanyolistasitges@gmail.com.