XXVI Aplec de Penyes del RCD Espanyol

12:00 am

Ubicació

Categoria

Els actes començaran a les 9.30h amb una botifarrada popular i inflables per als més petits. A les 11h es disputarà un partit d’hoquei sobre patins al Pavelló del Reus Deportiu amb la participació de jugadors en actiu i que s’enfrontaran al Reus Deportiu.

En acabar el partit, sobre les 12.45, les penyes es concentraran a la Plaça de la Llibertat en la qual donarà inici la tradicional cercavila fins a l’ajuntament de la localitat, on seran rebudes per les autoritats locals.

A les 14.30h tindrà lloc el dinar de germanor a l’edifici Tecnoparc, fins a les 17h, quan es farà el lliurament d’obsequis a les penyes assistents i es traspassarà la bandera de l’Aplec a l’ambaixada perica que l’organitzarà l’any que ve.

El preu per gaudir d’aquest gran dia és de 30€ per als adults i 15€ per als nens. El pagament es realitzarà a través de transferència bancària al següent número de compte: IBAN ES89 2013 3069 11 0210419532. Un cop realitzada la gestió, han d’enviar un mail amb totes les dades a aplecreus2016@hotmail.com. El dia límit per fer el pagament és el 8 de juny.

Per a més informació, poden trucar al 639.787.128 (Antón Roig), 625.503.876 (Josep Mas) o al 659.183.784 (Jaume Castanera).