La FCPE rep a LaLiga Experience

33308_modalFruit de l’acord de col·laboració que té el RCD Espanyol amb LaLiga, el passat cap de setmana es va activar l’acció LaLiga Experience.

Gràcies a aquesta iniciativa, un grup format per 14 afortunats d’arreu del món van poder gaudir in situ de tot el que envolta a un partit Premium de la nostra competició. En primer lloc, els guanyadors van realitzar una visita privada pel RCDE Stadium. A més, dissabte al matí el grup va ser rebut per la FCPE juntament amb una comitiva d’Aficiones Unidas. La FCPE els va mostrar el Monument en Homenatge a l’Afició, les plaques de les penyes a l’estadi, les instal·lacions de la mateixa FCPE i, per acabar aquesta visita guiada (en la qual se’ls va explicar en castellà i anglès tot el que és l’espanyolisme i el penyisme), van poder gaudir d’un aperitiu en una trobada d’allò més agradable entre penyistes pericos.

El mateix dissabte al vespre, el grup va poder presenciar l’arribada dels jugadors al camp i fins i tot van tenir l’oportunitat de realitzar alguna entrevista a la zona mixta.