Penya Espanyolista Sarrià Nord

President: Begonya Parés Tegido

Xarxes Socials:

Ressenya de la penya:

La Penya Sarrià Nord va ser fundada per un grup d'amics situats al gol nord de Sarrià l'any 1985. Mica en mica va anar creixent fins que la temporada 95-96 vam decidir fer-la oficial a la Federació Catalana de Penyes del RCD Espanyol i fent la inscripció al Registre d' Associacions de la Generalitat el 25 d'agost del 2000. Durant aquests anys, la penya segueix l'equip en molts desplaçaments donant suport i animant-lo. En el Centenari del club vam participar a la plantada d'arbres i col.locació de la pedra commemorativa, deixant la nostra emprempta a la muntanya de Montserrat. SARRIÀ... A Sarrià la penya fou un dels grups d'animació més importants. Situats al Gol Nord, no paràvem d'animar en tots el partits. ...I ARA MONTJUIC Ara estem ubicats a la cantonada del pebeter a Montjuic, col·locant sempre pancartes i banderes i esperem que quan marxem a Cornellà el grup sigui molt més nombrós i siguem un dels grups d'animació més importants del RCD Espanyol.