Un 5è aniversari de gran èxit!

La Penya Runners Espanyol ha celebrat aquest cap de setmana passat el seu 5è aniversari, i ho ha fet amb un programa d’actes ben atapeït!

Divendres 28, concidint amb el 122è aniversari del RCD Espanyol, una setantena de pericos es van aplegar al Restaurant El Glop, a Barcelona, per a celebrar amb un bon sopar l’efemèride. Entre un gran ambient de germanor, els assistents van gaudir de l’àpat acompanyats pels exjugadors Toni Blanch i Raúl Longhi i el president de la FCPE Anton Roig. Durant la vetllada, es van lliurar els guardons “Constantino Miranda” i “María Víctor” als socis de l’ambaixada Pere Torras i Cristina Cabanellas, a més del reconeixement com a Soci d’Honor a Fabián Campo, i a Pericos en Radio Marca com a “Mitjà de Comunicació” que més ha contribuït a la difusió del sentiment blanc-i-blau.

Els actes, però, no van acabar aquí. Dissabte, una vintena de Runners Espanyol van aprofitar per fer el Tour al RCDE Stadium i acabar el matí amb una xerrada  sobre els “Fonaments per l’entrenament del corredor popular”, a càrrec de Carlos Chicharro, soci de l’ambaixada.

La celebració del 5è aniversari dels Runners Espanyol va acabar diumenge, amb la disputa d’un partit de futbol amistós contra l’Agrupació de Veterans del RCD Espanyol, celebrat a la Ciutat Esportiva Dani Jarque. La trobada va servir també per a fer una recollida de material esportiu que, amb la col·laboració de la Penya Perica Els Bubis de l’Aaiún, es farà arribar a nens i nenes saharauis.

Adjunts