Gala temporada 2012-2013

XV Gala de la FCPE

La Gala de la Federació Catalana de Penyes del RCD Espanyol celebrada aquest dissabte ha estat tot un èxit. Unes 350 persones del món blanc-i-blau no han volgut perdre’s aquesta quinzena edició d’una gala molt especial. Entre elles, destaquem al president de l’entitat espanyolista, Joan Collet i al Consell d’Administració, i al president de la FCPE, Alberto Ariza, i la seva junta directiva. Representant al primer equip, han assistit Manu Lanzarote i Javi López. Tampoc s’han perdut l’acte els expresidents del club Daniel Sánchez Llibre, Ramon Condal i Julio Pardo. Per part de l’Agrupació de veterans ha assistit el seu president Rafa Marañón. També ha assistit l’exjugador perico Ángel Morales, i, finalment, representant a la Fundació Privada del RCD Espanyol, Lorena Ferrara. Aficions Unides ha estat representada per Rogeli Serra i Pepe Hidalgo.

Durant la gala s’ha fet lliurament de diversos guardons en reconeixement a la tasca en defensa dels colors blanc-i-blaus a Víctor Sánchez, que ha rebut el guardó Dani Jarque en mans d’Alberto Ariza; a Jennifer Pareja, lliurat per Fleca Vella; a Carlos Clerc, lliurat per Publidatis; Germán Parreño, lliurat per Conservas Dani; a Sara Mèrida, lliurat per BarnaPorters; a Sergio González, lliurat per DB Schenker Spain Tir, i al diari La Grada, guardó lliurat per BP. A més, Alberto Ariza ha fet lliurament de la insígnia d’or a Joan Josep Bertomeu, que és la màxima distinció que concedeix la FCPE.

D’altra banda, també han estat lliurats, en mans d’Alberto Ariza, quatre pins de plata a Javier de Haro, pels seus 20 anys retransmetent en blanc-i-blau; a Llobregat Blanc-i-Blau, per la seva difusió del sentiment perico; a Pedro Patón, per la seva col•laboració amb l’estàtua de l’afició, i a Agustí Saltó, per la seva inestimable col•laboració amb la FCPE.

La gala ha transcorregut en un gran ambient festiu i ha estat amenitzada per la gran i molt especial actuació del showman Jordi LP.