Salutació

Amics penyistes,

És per a mi un gran honor poder adreçar-vos, per primer cop, un escrit com a President de la Federació Catalana de Penyes del RCD Espanyol. L’ostentar aquest càrrec, sé que comporta una dedicació ample, complicada, però a la vegada il·lusionant, per portar a terme tots els assumptes que se’ns presentin, sabent que part del nostre temps serà per tots vosaltres des del respecte a la identitat de cadascuna de les penyes.

Això vol dir, doncs, que entre tots i amb una sola veu blanc-i-blava hem de procurar fer espanyolisme. No oblidem que, per damunt de tot, som un club de futbol i aquest ha de ser, preferentment, el nostre signe d’identitat. L’Espanyol és un sentiment que ens movilitza i fa que anem a l’estadi sense distinció de les nostres arrels i aquest sentiment ve sostingut pels colors blanc-i-blaus i el nom esportiu del club.

A tots vosaltres, que estimeu el club, que sentiu i sabeu el que significa ser de l’Espanyol, la meva Junta i jo us demanem que sigueu l’essència de la nostra Federació pel be del club.

Gràcies a tots/totes i, com no, VISCA LES PENYES, VISCA LA FEDERACIÓ DE PENYES i VISCA L’ESPANYOL.

Anton Roig Lasheras

President Federació Catalana de Penyes del RCD Espanyol.