Presidents

PRESIDENTS FEDERACIÓ CATALANA DE PENYES DEL RCD ESPANYOL DE BARCELONA

Agusti Vilà 1991-1996: AGUSTÍ VILÀ i LLUÍS

Fou el primer president de la FCPE, va formar part de la Coordinadora de Penyes, embrió de la FCPE actual. Va participar activament en la fundació de la FCPE. Va ésser president de la Penya Blanc-i-blava d’Esparreguera i president de la FCPE durant els primers quatre anys d’història.

Ramio2 1996-2000: JOSEP RAMIÓ LUQUE

Arribà a la presidència de la FCPE, essent president de la Penya Periquitos de Banyoles, durant quatre anys va presidir la FCPE, posteriorment va ésser President de l’APMAE i  fou membre del Consell d’Administració del RCD Espanyol de Barcelona SAD amb el càrrec de Conseller representant a l’APMAE.

vicens nos2 2000-2005: VICENÇ NOS MELICH

Arribà a la presidència de la FCPE essent president de la Penya Blanc-i-blava de Terrassa, va presidir la FCPE durant cinc anys. Va ésser reelegit i un any després deixa pas a una nova junta directiva. Durant el seu mandat fou membre del Consell d’Administració del RCD Espanyol amb el càrrec de Conseller representant a la FCPE.

pframon 2005-2008: RAMON RIUS MARIN

Arribà a la presidència de la FCPE essent president de la Penya El Perico Ferroviari. Fou president durant tres anys. Posteriorment, fou directiu de l’APMAE on més tard és escollit President de l’APMAE.

Alberto Ariza 2008-2016: ALBERTO ARIZA NAVARRO

Arribà a la presidència de la FCPE essent president de la Penya Pericos Moteros, anteriorment fou membre de la junta directiva de la FCPE durant quatre anys sota la presidència de Vicenç Nos. L’any 2012 fou reelegit president per un segon mandat, al qual renuncià el març de 2016 per a incorporar-se professionalment a l’àrea social del RCD Espanyol.

2016-2017: ALFRED PUIG i GUIU

Arribà a la presidència de la FCPE essent secretari de la Penya Pericos de Vilassar, anteriorment fou membre de la junta directiva de la FCPE sota la presidència d’Alberto Ariza.

2017-2021: ARACELI PÉREZ GÓMEZ

Arribà a la presidència de la FCPE essent presidenta de la Penya Els Incansables, anteriorment fou membre de la junta de la FCPE sota la presidència d’Alberto Ariza i Alfred Puig. El seu mandat va patir una prórroga d’un any a causa de la pandèmia de la Covid-19.

2021-actualitat: Anton Roig Lasheras

Arribà a la presidència de la FCPE essent president de la Penya Blanc-i-Blava de Reus i Comarca, anteriorment fou membre de la junta de la FCPE sota la presidència d’Araceli Pérez.