La Penya Pericos de Riudecanyes va celebrar el passat diumenge 7 d’abril els actes del seu 10è aniversari amb un multitudinari àpat que va aplegar prop de 140 persones per celebrar l’efemèride d’aquesta ambaixada perica. Rafa Marañón, ambaixador del RCD Espanyol de Barcelona, va voler acompanyar a la Penya Pericos de Riudecanyes en aquest moment tan especial, així com Jaume Martínez, coordinador de les penyes blanc-i-blaves, Araceli Pérez, per part de la Federació Catalana de Penyes de l’Espanyol, Misericòrdia Llauradó, 3a tinent d’alcalde de la localitat, l’expresident Joan Collet i una dotzena de penyes que van voler celebrar i gaudir d’aquest acte on el president de la penya, Miquel Sorribes, va voler retre un sentit homenatge als socis que ens han deixat.

La Penya Blanc-i-Blava del Poble Nou va celebrar la 3a edició del Sopar de Llegenda, II Memorial Víctor Garcia Mateu en un acte on es va retre homenatge a un jugador llegenda pel RCD Espanyol de Barcelona com Joan Capdevila. En una convocatòria que va aplegar més d’una cinquantena d’assistents, el President de l’ambaixada perica, Víctor Garcia, va voler premiar l’esforç i dedicació dels socis més antics de la Penya obsequiant-los amb un detall molt barceloní, l’icònic panot de les llambordes de la ciutat.

Aquest acte van assistir-hi l’ambaixador del RCD Espanyol de Barcelona, Rafa Marañón, el coordinador de penyes, Jaume Martínez i la Presidenta de la Federació Catalana de Penyes de l’Espanyol, Araceli Pérez.

La penya Pericos de Ponent va organitzar aquest passat diumenge un acte amb totes les penyes de la província de Lleida. La recepció de la trobada va tenir lloc a la Seu Vella on els membres de les ambaixades periques van ser rebuts per la tinent d’alcalde de la localitat, Montserrat Parra.

Acte seguit, gairebé un centenar de pericos van omplir el restaurant Mirador del Segre on es va celebrar un dinar de germanor i on cada una de les penyes assistents van rebre un reconeixement amb la presència del president de la Fundació, Antoni Fernández Teixidó, els ambaixadors socials del club, Rafa Marañon i Diego Orejuela, la presidenta de la FCPE, Araceli Pérez, el director de l’Àrea Social, Alberto Ariza i el coordinador de penyes del RCD Espanyol de Barcelona, Jaume Martínez.

A més de la Penya Perica de l’Alt Urgell, la PBB Urgell-Segarra, la PBB d’El Pla d’Urgell, Pericos del Pallars, PBB Solsonès i Pericos del Llobregós, també van voler compartir aquest acte la penya d’Andorra i la penya de Sant Sadurní, organitzadora del pròxim aplec d’ambaixades blanc-i-blaves