Gala temporada 2008-2009

Emotiu record a Dani Jarque

La Gala de Penyes, una nit màgica i multitudinària Novament, la Gala de la Federació Catalana de Penyes de l’Espanyol, que s’ha celebrat aquest mateix 14 de novembre a l’Hotel Hespèria Tower, ha estat una nit per a no oblidar.

A prop de 400 persones han gaudit d’una vetllada carregada d’emocions, rialles, sorpreses i premis, i que novament ha deixat clar la força del col.lectiu penyístic en la significació social de l’Espanyol, i com no, en el sentir perico.

Una àmplia representació institucional i esportiva del club, d’acord amb una celebració d’aquesta entitat, ha estat present a la Gala. Han compartit la vetllada amb els centenars de penyistes el conseller adjunt a la presidència Ramón Condal, el Conseller Delegat Joan Collet els consellers Josep Ramió, Francesc Ciprés, Enric Beltrán, José Manuel Moya i el Coordinador de Penyes del Club, Jaume Martínez, a més del Director de Comunicació, Xavier Andreu. Per descomptat, tampoc no han faltat els responsables de les àrees que han rebut un reconeixement per la seva tasca per part de la FCPE. Així doncs, el director de Seguretat, Pedro Tomás, el Cap de Patrocinis, Josep Samper, la Cap d’Abonaments, Sesé Duñó amb Núria Deosdad, coordinadora de relacions amb la FCPE i Xavi Giménez, director de Màrqueting Social, i a la vegada, un dels presentadors de la Gala, també han estat presents. La Fundació Privada del RCD Espanyol, per la seva part, també ha estat representada, en la figura del patró Javier Fernández Díaz,com així ho ha estat l’Agrupació de Veterans del RCD Espanyol, en la figura del seu president, l’emblemàtic exfutbolista Rafa Marañón.

A més, la festa també ha tingut com a convidats d’honor als jugadors del primer equip Iván de la Peña, Iván Alonso, que ha rebut el premi al millor jugador de la temporada passada, i Javi Márquez, premiat com a jugador revelació. Tampoc no ha faltat l’exfutbolista Iñaki Pérez, reconegut com a millor veterà. Per part seva, Juan Segura Palomares també ha recollit una condecoració, el guardó a la difusió de l’espanyolisme, per la seva llarga trajectòria. Lucas Porcar s’ha endut el premi al Futbol Base i el Femení A en ple també ha rebut un guardó, que ha recollit el conseller responsable de l’àrea, Josep Ramió, per la consecució del títol de la Copa de la Reina. El lliurament de premis ha estat conduïda pel polifacètic periodista i humorista Manel Lucas, que ha fet gala de la seva simpatia i el seu sentiment periquito.

L’emoció va guiar la nit, que ha arrencat amb el sentit homenatge a Dani Jarque, a què es li ha lliurat a títol pòstum la Insígnia d’Or, que va recollir el seu amic i representant, Mágic Díaz amb els jugadors presents. Aquest, per la seva part, va fer lliurament d’un parell de botes utilitzades durant la seva carrera pel nostre excapità als membres de la FCPE. En aquest moment, Pep Poblet ha fet sonar el seu saxo amb una emocionant melodia, mentre un vídeo recordava la figura del nostre desaparegut capità.

Però no han acabat aquí les sorpreses, ja que la FCPE ha volgut reconèixer la seva tasca diària a altres membres de la família espanyolista l’esforç i il.lusió diària dels quals contribueixen de manera valuosa a la difusió del sentiment blanc-i-blau. Es tracta del fotògraf Carlos Mira, el periodista i presentador Francesc Via i Ángel Rojas, Director d’informàtica i Telecomunicacions del RCDE. Així mateix, el president de la FCPE, Alberto Ariza, també ha volgut lliurar recordatoris als representants de les desenes de penyes aquestes i a Dani Bosch, de la Gran Penya Espanyolista Manigua, per la seva tasca espanyolista i suport a la FCPE.
Tot això, amb un excel•lent sopar, sorpreses, regals i sobretot bon ambient, ha configurat una nit màgica, de la qual han gaudit tots els presents, i que deixa la constatació de que l’Espanyol és un club unit, en què tots els seus estaments es donen la mà, i que gaudeix d’una gran força, La Força d’un Sentiment.