Aplec 2006

Més de mil penyistes assisteixen a l’Aplec de Vilafranca

Només en arribar al centre de Vilafranca, les banderes blanc i blaves posen de manifest que avui hi ha Aplec de Penyes a la localitat del Penedès.

La Plaça de la Vila ha estat un formiguer de seguidors del RCD Espanyol que han suportat amb satisfacció els més de 30 graus de temperatura. La Penya Blanc i Blava de Vilafranca i Comarca, que presideix Francesc Sardà, hi ha posat tot l’empeny perquè tot surti bé i a més ha tingut el total suport del seu Ajuntament amb l’alcalde, Marcel Esteve, compartint en tot moment els actes previstos que han acabat amb un dinar de germanor.

L’emotiu pregó des de la balconada municipal ha tingut com a protagonista l’exjugador Josep Maria Gallart que entre d’altres ha deixat clar que: “Sempre s’ha dit que l’Espanyol és una gran família. Arreu on vas, hi trobes la seva gent. És agradable poder compartir aquest orgull de ser espanyolista, que sovint ens costa tan de descriure, perquè és una cosa que es porta a dins, i jo, com molts dels que som aquí, he tingut la gran sort de viure-ho des de ben petit”.

Destaquem la impressionant “Cercavila” encapçalada per un carruatge amb els més petits seguidors i la Copa del Rei guanyada el 12 d’Abril.