Diumenge passat 8 d’octubre, la Penya Blanc-i-Blava del Moianès va celebrar el seu 35è aniversari amb un dinar al casal de la localitat de Castellcir. Van assistir a l’acte unes 80 persones, encapçalades per la presidenta d’aquesta ambaixada perica, Rosa Maria Clarà. A més, tampoc es van perdre l’acte Ramon Robert, conseller delegat del club, i Araceli Pérez, presidenta de la Federació Catalana de Penyes del RCD Espanyol.

Durant la celebració va regnar el bon ambient i tots els assistents van brindar pels èxits del RCD Espanyol.

El proper divendres 10 de novembre, la Penya Blanc-i-Blava Intertoto’98 – Àngel Morales celebrarà el seu 17è aniversari, i ho farà amb un sopar al restaurant Pasa Tapas de Barcelona.

Per realitzar la reserva, poden trucar al 656.664.958 (Sílvia) o al 687.946.412 (Pasqual).

Diumenge passat, 8 d’octubre, la Penya Blanc-i-Blava Sempre Pericos de l’Empordà va celebrar el seu 20è aniversari al restaurant Can Serra. A la celebració van assistir-hi unes 70 persones encapçalades pel president d’aquesta penya, Eloi, i representants de moltes ambaixades blanc-i-blaves.

No es van perdre l’acte Iñaki Pérez de Arrilucea, exjugador blanc-i-blau, i Salvador Fosas, representant la Federació Catalana de Penyes del RCD Espanyol.