La Penya Espanyolista Aliança Perica celebrarà el proper dissabte 9 de juny el ja tradicional Torneig de Pàdel, que enguany arriba a la setena edició.

S’hi espera una gran afluència de gent, tant per a participar del torneig com per a sentir-se envoltat d’aficionats del RCD Espanyol.

Per tercer any consecutiu, es disputarà a les instal·lacions del Padelarium de Gavà, i ja estan obertes les inscripcions per al torneig enviant un correu electrònic a participa@aliperica.es amb el nom dels dos integrants de la parella i la categoria en la qual volen participar.

Recordeu que hi ha diverses categories, des de jugadors habituals fins a iniciació/principiant, amb l’objectiu que cap perico es quedi sense opcions de disputar el torneig.

La passada setmana va tenir lloc un acte solidari dels Quixots Blanc-i-Blaus en el qual van fer lliurament d’una aportació a AVIS MÓN CATALUNYA per la seva ajuda a la gent gran més desafavorida que viuen sols. També va rebre una aportació l’Agrupació Musical del Taxi pels 75 concerts que s’han celebrat en residències portant alegria amb la seva música.

Van assistir a l’acte representants del club blanc-i-blau, de la Federació Catalana de Penyes del RCD Espanyol, dels Veterans, de la Fundació Privada RCDE i de l’APMAE.

La Penya Blanc-i-Blava del Poblenou va recaptar a la Loteria de Nadal més de 1.200 euros destinats als Amics de l’Hospital del Mar, fundació que treballa en sofrologia i ajut als malalts de càncer i els seus familiars.

Han estat rebuts per la directora de comunicació corporativa i perica de pro, Maribel Pérez, que ha gaudit de les experiències comunes com Espanyol, història de l’hospital i sobretot la creació d’un grup mèdic que treballa amb tractaments experimentals que estan donant els seus fruits.