El passat dissabte 15 de setembre es va celebrar a la localitat d’Olite, el segon aniversari de la Penya Espanyolista Rafa Marañón-Olite. La celebració va començar al matí amb un partit de futbol amb amics i familiars d’aquesta ambaixada perica. Seguidament, va tenir lloc un dinar de germanor entre tots els assistents i, en acabar, van seguir la celebració de l’aniversari a la seu social de la penya blanc-i-blava, Bar El Sol.

Representant el RCD Espanyol, va assistir el coordinador de les penyes periques, Jaume Martínez; i Anton Roig, en representació de la Federació Catalana de Penyes del RCD Espanyol.

Aquest cap de setmana passat, la Penya Pericos de Tarragona va organitzar una carpa dins el programa d’activitats de la Fira de Santa Tecla que se celebra a la ciutat de Tarragona.

A la carpa es van oferir productes típics de la terra, com les hamburgueses de chartreuse i més de 3.000 persones van gaudir d’aquesta iniciativa, en la qual es va fer espanyolisme gràcies als Pericos de Tarragona.

Neix una nova penya, aquest cop, a Elx!

El món de les penyes no para mai quiet. Ara ens hem de tornar a felicitar pel naixement d’una nova ambaixada perica, aquest cop, a la localitat alacantina d’Elx. José Martínez Torres és el president de la Peña RCD Espanyol Elche, que, com a segona ambaixada perica de la Comunitat Valenciana després de Pericos Levante, pretén fomentar l’espanyolisme i fer créixer el sentiment perico a Elx. Es pot contactar amb la penya a través del seu correu electrònic: prcdespanyolelche@gmail.com.

És més que notori que el nostre RCD Espanyol no s’acaba ni a Barcelona ni a Catalunya, sinó que són cada cop més els pericos d’arreu de l’Estat i d’arreu del món que s’organitzen per fer més i més gran el nostre club.

Nace una nueva peña, esta vez, ¡en Elche!

El mundo de las peñas no para nunca. Ahora nos tenemos que volver a felicitar por el nacimiento de una nueva embajada perica, esta vez, en la localidad alicantina de Elche. José Martínez Torres es el presidente de la Peña RCD Espanyol Elche, que, como segunda embajada perica de la Comunidad Valenciana después de Pericos Levante, pretende fomentar el espanyolismo y hacer crecer el sentimiento perico en Elche. Se puede contactar con la peña a través de su correo electrónico: prcdespanyolelche@gmail.com.

Es más que notorio que nuestro RCD Espanyol no se acaba ni en Barcelona ni en Catalunya, sino que son cada vez más los pericos del resto del Estado y del resto del mundo que se organizan para hacer más y más grande a nuestro club.