La Federació Catalana de Penyes del RCD Espanyol va organitzar recentment el 4t Concurs Literari “El teu relat en blanc-i-blau”, en el qual, en l’edició d’enguany, s’hi podia participar en dues modalitat.

Després de la molta feina de deliberació que ha tingut el jurat, a continuació detallem els noms dels guanyadors del concurs.

En la modalitat de Poemes Breus

Guanyador: @jaupema, amb la seqüència de poemes “(1) Espanyol, si veus dificultat, No et preocupis, Saps que van derrotar el drac, Amb escut i llança. #FCPEStJordi17″ / “(2) Esforça’t i avança Car el premi és per als murris, Amb paciència i constància, Arribaràs del futbol a la honrança. #FCPEStJordi17″
En la modalitat de Relats

Categoria Infantil (fins a 10 anys): Martín Parra García, amb “Històries del RCDE per tot el món”
Categoria Juvenil (d’11 a 16 anys): Jordi Pineda Segura, amb “Tu t’ho perds”
Categoria Adult (a partir de 17 anys): Isaura Valle Olivé, amb “90 minuts no pot durar l’amor”
Des de la FCPE volem donar l’enhorabona als guanyadors i mostrar el nostre agraïment a tots els participants del certamen, així com als membres del jurat i a tots els qui han fet possible aquesta quart edició del concurs.

Un cop començada la propera temporada, s’organitzarà l’acte de lliurament de premis i es posarà a disposició del públic el llibre commemoratiu que recollirà tots els relats i els poemes que han participat d’aquesta quarta edició del concurs.

La diada de corpus a La Garriga ha tornat a tenir catifa floral amb temàtica blanc i blava, gràcies a la participació de la penya de la població en aquesta festa tradicional declarada d’interès nacional.

En aquesta edició, la penya ha volgut expressar l’orgull blanc i blau amb el lema MERAVELLOSA MINORIA i el dibuix d’un jugador lluint la blanc i blava, juntament amb el logo del perico.

La confecció de la catifa ha estat des de les 7 fins a les 11:30 del matí, ha comptat amb la participació de diversos socis de la penya, i també hi han col·laborat amb representació de la penya Pericos de Montmeló.

Aquest dissabte ha tingut lloc al Camp Mpal. de la Vall d’Hebrón de Barcelona, la “Diada de Fi de Temporada” del futbol base de la GPE Manigua. Durant la jornada s’han disputat fins a sis encontres amistosos des de les 9:00 del matí fins les 18:00h. amb la forta calor com a protagonista.

L’esdeveniment comptà amb les paraules enregistrades del capità del RCD Espanyol Javi López i de la waterpolista perica Jennifer Pareja, que es dirigiren als integrants dels equips en uns talls que es passaren per megafonia durant el transcurs de la diada.

També ens visità la Presidenta de la Federació Catalana de Penyes del RCD Espanyol, Araceli Pérez, qui compartí una estona amb el President de la Manigua, Josep Maria Perelló.