El proper diumenge 23 d’abril, i com cada any succeeix, són diverses les ambaixades espanyolistes que participen dels actes organitzats a les seves respectives localitats amb motiu del dia de Sant Jordi.

Així, la PBB d’El Prat muntarà una parada a la plaça de la Vila d’El Prat de Llobregat de les 8 a les 19h. La PBB Montcada tindrà la seva parada al C/ Major, de 10 a 20h. L’stand dels Pericos de Montmeló serà a la plaça de la Vila de la localitat vallesana de les 8 a les 20h. A Girona, la PBB Girona 2007 serà de 9 a 20:30h a la Plaça de Catalunya de la capital gironina. Els Pericos de Tarragona tindran el seu espai des de les 9h a la Rambla Nova de la capital tarragonina. I la PBB Sant Joan Despí es trobarà a la Plaça del Mercat del Barri de Les Planes.

Ja ho sabeu, si voleu fer-vos amb la rosa i el llibre més perico, no dubteu i feu una visita a totes aquestes penyes que posen el seu granet de sorra a la Diada de Sant Jordi!

El proper dissabte 27 de maig, la Penya Blanc-i-Blava La Garriga celebra el 45è aniversari amb un dinar al Restaurant La Cabanya, situat al carrer Cast Oliver, 2, de la mateixa localitat del Vallès Oriental.

El preu del menú adult és de 40€ i de 20€ l’infantil. Les places són limitades. Per a més informació o reserves podeu contactar amb l’ambaixada perica a pbiblagarriga@hotmail.com o al 699 817 305 (Xavi Arabia).

La PBB la Garriga anima també a tots els assistents a fer turisme per la zona aprofitant el mercat setmanal.

El proper dissabte 13 de maig tindrà lloc la popular sardinada de la Penya Blanc-i-Blava de Torredembarra i Baix Gaià, que començarà a les 9.30h al restaurant Roda, situat al Passeig de Miramar, 220 de Torredembarra.

El preu de l’esmorzar és de 12€ i 10€ per als socis d’aquesta ambaixada perica; el menú infantil és de 5€. Per realitzar la reservar, poden trucar al 620.875.790 o al 616.044.168.

*Aquest acte quedaria reemplaçat al següent dissabte dia 20 de maig en cas que el partit de l’Espanyol amb el València es jugués finalment a les 13 hores.