115 anys d’història, 115 anys de RCD Espanyol!

JuntaFCPE115anivFa 115 anys un grup d’estudiants, amb Àngel Rodríguez al capdavant, va fundar el RCD Espanyol. Va ser, sens dubte, una de les millors decisions de la seva vida, un absolut encert. Tots els periquitos li agrairem eternament que prengués aquesta decisió. Per aquest motiu, cada 28 d’octubre, l’espanyolisme celebra un dia tan particular, una data especial en la història del futbol i en la vida de tots els socis i aficionats.

115 anys d’esport, de lluita, d’esforç, de patiment, d’alegries, d’una història amb nombrosos capítols, però encara incompleta perquè ens queden moltes experiències per viure. 115 anys de RCD Espanyol, el nostre club, una entitat singular i única de la qual ens sentim orgullosos.

Per commemorar una data tan especial, el club i la Federació Catalana de Penyes de l’Espanyol (FCPE) han organitzat un acte que ha comptat amb la presència dels capitans del primer equip Javi López i Víctor Álvarez, del tècnic del primer equip, Sergio González , així com una àmplia representació del Consell d’Administració, encapçalada pel president, Joan Collet, i diferents representants dels estaments del club.

Els assistents han fet una ofrena floral a l’Estàtua de la Afició, centre neuràlgic d’aquest tipus de celebracions des de la seva construcció. Un breu, però emotiu acte de gran valor per l’espanyolisme que ha volgut, d’aquesta manera, retre a totes les generacions que han lluitat pel RCD Espanyol.

Durant aquesta ofrena floral, Collet s’ha mostrat “molt orgullós” de presidir el club i de poder formar part de “aquests 115 anys d’història. Som el tercer club més antic de la Lliga a Primera Divisió”, ha comentat, i alhora ha recordat que “han estat molts anys de lluita, de reivindicacions, d’èxits i de moments no tan brillants, però al final tots estem molt contents de poder complir-los”.

El RCD Espanyol ha complert 115 anys amb la il·lusió de seguir celebrant molts més. L’esforç i la il·lusió de tot l’espanyolisme garanteixen el futur del nostre club.

Moltes felicitats a tots els pericos!

Vídeo de l’acte a càrrec d’EspanyolTV.