122 anys en blanc-i-blau

28 d’octubre. Un dia de felicitat, orgull i reivindicació. El RCD Espanyol ha celebrat el seu 122è aniversari amb dos senzills actes, però en què no ha faltat emoció i respecte per la nostra història. 122 anys de sentiment perico, de lluita, esforç i sacrifici, d’emocions, alegries i tristeses, d’amor per uns colors, els blanc-i-blaus, dels quals cal sentir-se orgullosos. El RCD Espanyol és una institució centenària que mira el present amb il·lusió i amb el desig de continuar creixent.

La jornada ha començat amb una visita a la tomba del fundador del RCD Espanyol, Ángel Rodríguez, una tradició implantada fa uns quants anys amb l’objectiu de dignificar la figura del nostre fundador. Una comitiva del club formada, entre d’altres, pel CEO del club, Mao Ye, el president de la Fundació, Antoni Fernández Teixidó, i el nét del fundador del Club, José Miguel de Nadal Rodríguez.

Uns minuts després, els representants principals del club s’han citat a l’estàtua de l’afició. Novament Mao Ye i Antoni Fernández Teixidó, acompanyats pel representant de relacions institucionals esportives, Joan Capdevila, els jugadors Adri Pedrosa, Gori, Rubén Sánchez i Luca Warrick, Raúl Longhi, Toni Blanch i Dolors Ribalta, ambaixadors, els patrons Jordi Tomás i Toni Giménez, Ton Roig, president de la FCPE i Pere Joan Olivella, membre de la FCPE, a més d’altres representants dels diferents estaments del club, han oficialitzat la celebració dels 122 anys d’història del RCD Espanyol.

Adjunts