13 anys d’un record permanent

13 anys, ja. 13 anys carregats d’emocions i simbolismes que es repeteixen puntualment cada 8 d’agost des del 2009, el dia que l’enyorat Dani Jarque, el capità blanc-i-blau, va morir a Coverciano, Itàlia, mentre l’equip estava concentrat entre partits de pretemporada.

Des d’aleshores, i com va passar aquell dia, les xarxes socials, els mitjans de comunicació i l’ànim dels aficionats de l’Espanyol s’omplen de missatges commovedors en memòria del defensa català. Avui també. Avui s’ha tornat a obrir la porta 21 de l’estadi durant unes hores per a què els aficionats pugin donar-li el seu homenatge particular i mantenir-lo viu en el record.

Un cop més, els pares de Dani Jarque i altres representants de la família, han encapçalat la nombrosa comitiva que s’ha citat a primera hora del matí a l’estàtua situada davant de la porta 21 del RCDE Stadium. El conseller delegat, Mao Ye, també s’ha posat al capdavant de la representació institucional del club juntament amb el cos tècnic del primer equip, jugadors, futbol femení, membres de la Fundació, Ambaixadors del club i de la Federació Catalana de Penyes de l’Espanyol .

Des de les 11 del matí, els socis i aficionats també han anat desfilant per dipositar ofrenes florals i altres records en memòria de Dani Jarque, testimoniant, així el merescut record a l’etern capità blanc-i-blau.

Adjunts